پیام علی اکبر صالحی به وزیر خارجه لبنان
نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش ایرنا از بیروت، وزیر امور خارجه کشورمان در این پیام با اشاره به تاریخ درخشان مبارزات قهرمانانه مردم غیور و عزیز لبنان در دفاع از سرزمین خود در برابر تجاوزات رژیم غاصب صهیونیستی، این مقاومت ها را مایه فخر و مباهات همه آزادگان جهان برشمرده و تاکید کرده است: پیروزی مقاومت لبنان در جنگ 33 روزه در راس افتخارات مردم عزیز لبنان به یادگار مانده است.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: ثبات، امنیت، آبادانی و سربلندی لبنان آرزوی ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران است و بی‌شک با درایت مقام‌ها، رهبران و گروه‌های مختلف سیاسی شاهد لبنانی پیشرفته و زیباتر خواهیم بود و مناسبات برادرانه بین دو کشور نیز در همه زمینه‌ها توسعه خواهد یافت.

در این ملاقات درباره ی اجلاس جنبش عدم تعهد که از تاریخ 5 -10 شهریور در سطوح کارشناسان، وزراء و سران به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار می گردد، گفت وگو شد.

وزیر خارجه لبنان در این دیدار ضمن تشکر از وزیر خارجه کشورمان، مراتب تقدیر خود و دولت لبنان را نسبت به حمایت های جمهوری اسلامی ایران از این کشور ابراز کرد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان هم در این دیدار از اهتمام لبنان به پرونده چهار دیپلمات ربوده شده ایرانی در لبنان به ویژه حضور و سخنرانی وزیر خارجه لبنان در مراسم برگزار شده در منطقه صفر مرزی لبنان با فلسطین اشغالی در مارون الراس تقدیر کرد.

برون مرزي**1423**





:: برچسب‌ها: زمستان , نقاشی های دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: